Oldalak

2014. január 2., csütörtök

3. Fejezet

3. Fejezet


 thumb--83-.jpg

Dóri elmesélte a történetet a álomfiúról és a 5 perces beszélgetésükről, kíváncsi vagyok mi lesz ebből. Másnap reggel Dórival és Zoéval sétáltam a suli felé gyors léptekkel.  Eléggé siettünk, mert botfülű tanárom már háromnegyed 8 kor beterelte a népet a magyarterembe, mert nem hallja a csengőt. Ennél már csak az volt jobb mikor órán telefonon hívták! Felvette a telefont: 
- Hallo itt Szabó József beszél. - ordította. 
- Nem, nem vagyok süket!
- Nem, nem a rendőrségtől beszélek és egyáltalán ki maga? 
- Ki? A Dalai Láma?
- Na ne röhögtessen! Tudnám ha Láma volna a vonalban. 
- Mi? Na jól van elegem van egyszer azt mondja maga a Dalai Láma, most meg hogy Barack Obama. Nem lehet engem palira venni! Viszhall!
Nem is kell mondanom utánna nekünk panaszkodott, hogy milyen világot élünk ma, hogy manapság Barack Obama vagy a "Láma" van a vonalban... Khöm, hát vagy ő süket, vagy tényleg Obamának volt annyi idelye, hogy a mi kis városi magyartanárunakat kritizálja telefonon keresztül vagy a Láma vett ki szabadnapot két zarándoklás között. Mikor megérkeztem a teremhez, mindenki őrjöngött, Alex, Tylerrel énekelte a Wake me up. - megjegyzem elég hamisan.
Tim a már megszokott dalával A Daylighttal törte meg a " csendet ". Robin léggitározott , hol a I don't carere , hol pedig a Daylightra. 
Jessica Tyler ölében ülve facebookozott , miközbe persze Tyler torka szakadtából üvöltötte a Wake me upot. :D Ellie pedig ritmusra dobolt a lábával miközbe kávét ivott . De ami a legfurább volt ( ami nagy szó ), hogy nem volt itt a tanár úr. Mikor beléptem Alex és Tyler hátulról átkarolt és a fülembe ordították a refrént So wake me up when it's all over. Asszem elkérem a tanárúr fülorrgégészének a számát , ha egyáltalán van oylan neki...  Én leültem a helyemre tök nyugodtan mire Ellie pattant le mellém. 
- Mizuka?
- Semmi , veled? Mióta áll a bál itt? 
- Kb mióta a tanár beteg. - mondta Elli röhögve.
- Beteg? - néztem rá elkerekedett szemmel.
- Hát igen. Bár ő mindig beteg. - nevetett jóízűen és elment. Tanár végül nem jött be , a többi óránk is hasonlóan " unalmasan telt ".  Alexéket leküldték az igazgatóiba a rend  zavarásáért.. Khöm kitört egy ablak is , és nem a Wake Me Upot megszégyenítő alttal törték ki, hanem egy eltévedt koponyával. Asszem az Samu feje lehetett...
Haza indultam mert az iskola utáni programom mára egyenlő volt a nullával. - Mikor beléptem az ajtón  kivételesen nem nagyapám paranormális dolgai fogadtak , hanem 4 ember. Egyikük a hűtőnket bányászta, a másik a kanapénkon helyezte magát kényelembe az alvás határán a harmadik pedig a nővérem szájában tűnt el. 
- Ő... Helló! - mondtam zavartan.
- Hy! - köszönt a torkos borz aki éppen nagyapám bio cuccait falta. Ajjaj az öreg nem fog örülni.
- Csőváz! - köszönt ásítva a mormota a kanapénkon. 
- Helloka nyalóka ! - nézett rám nyájasan a "fogorvos" aki a nővérem száját vizsgálta belülről. 
A nővérem miután kiszállt a "vizsgálat alól" szórakozottan nézett rám. Hát igen mi is nyújthatna neki nagyobb örömöt, mint, hogy 3 "embert" hoz a lakásba a tudtom nélkül . A borzot  és a mormotát, akik a hűtőszekrényünkön és a kanapénkon vertek sátrat a helyi fogorvosról nem is beszélve. Inkább felmentem a szobámba, sokkot kapva az előbbiek láttán...
Írtam Ellinek, mert hála Istennek ő állandóan fent van! 
- Megszállták a házunkat. - írtam neki mérgesen.
- Ha?? - kérdezte Ellisa értetlenül.
- A nővérem barátai. Az egyik vadállat a hűtőnket éli fel, a másik pedig a kanapénkat. A helyi fogorvosunk pedig ma ingyen rendel. - írtam neki a szememet forgatva.
- Az kemény. :D - írta Ellie gondolom röhögve.
Elköszöntem Ellietől, mert tanultam még, majd lementem kideríteni, hogy itt vannak-e még.
Hála az égnek már elmentek. Lett volna miről beszélnem Zoéval, de mivel este volt inkább hagytam és elmentem aludni. Holnap szombat! De jó vége a hétnek, huh. Már csak egy hét és itt a karácsony,  téli szünet <333. Már mindent fehérség borít. 

2 megjegyzés:

  1. Szia! :) Van egy kis meglepetésem itt - http://the-letters-are-to-words.blogspot.hu/2014/03/dij_3.html ! :))

    VálaszTörlés