Oldalak

2014. január 2., csütörtök

2. Fejezet

2. Fejezet      



 tumblr_ml5xnwvmrr1rol14yo1_500_thumb.jpg

  Összepakoltam, elkértem Anyutól az uzsimat és kimentem a ház elé. Hűvös az idő. Az Őszt és a Telet jelezve a falevelek különböző színben     pompáznak és a hó bármikor fátylat boríthat az immáron földön fekvő falevelekre. Reggelente általában gyalog megyünk, mert egy köpésre van tőlünk az iskola. Mind a hárman egy iskolába  járunk, mert ez egy Gimi. Mikor beértünk a suliba  8:45 volt mindjárt kezdődik a tanítás. 
- Emm! - kiáltott felém egy igen ismerős hang. Elisabeth volt az, a legjobb barátnőm.  
Név : Taylor Elisabeth 
Adatok:
Születési név: Pista XD                                    
Becenév :  Eli, Elisa, Bessy, Jó csaj !,  Loool :D    
Kor : 15                                 
Magasság : 170 cm                                          
Jellemzői : Szép lány . A fiúk kedvence , lázadós, jó fe , bulizós típus. Amerikában született és ott élt 13 évig a szüleivel, aztán kiköltöztek Budapestre és az óta ide jár. Hosszú szőke göndör haja van.  (Az én hajam  mellesleg barna, egyenes.)

- Szia.  - mondtam mosolyogva.                              
- Mizu a feszttel? - kérdezte lazán.                        
- Azt mondta nem visz el... - mondtam szomorúan. 
- Bius azt mondta simán jöhetek.                            
- A fenébe. - mondtam csalódottan.
- Nem tudja rábeszélni Zoét?                                                      
- Most csak viccelsz ugye?   - röhögött Eli.            
Bius, Eli nővére és Zoéval legjobb barátnők voltak tavaly, de aztán történt egy incidens valami olyasmi, hogy Bius szerelemes lett Zoé fiújába és az óta gyűlölik egymást.
 - Igaz is, reménytelen. - biggyesztettem le az orromat. 
- Majd meg oldjuk, ne parázz! - nyugtatott Eli.      
- Hé, Em.! - ölelt át hátulról valaki. Alex volt az. 

Név :  Bush Alexander (Alex)                            
Adatok:
Születési név: Bush Alexander Károly              
Magasság: 180 cm                                              
Kor: 16 év            
                                              
- Szia, Alex. - mondtam röhögve.                          
- Mi a szitu a fesztivállal?                                        
- Nem megyünk. -  mondta kapásból Eli.  
- Mi van? Miért nem? - kérdezte felháborodottan Alex. 
- Zoé nem hajlandó elvinni... - mondtam lesajnáló pillantást vetve a nővéremre, aki éppen a barátnőivel röhögött. 
- Majd én beszélek a kislánnyal. - mondta Alex apró mosolyra húzva a száját, de látszott a gúny a szemében. Hát igen... Alex és a nővérem mióta csak világ a világ idegesítik egymást, vagy inkább ezt hívják szeretetnek? Nem tudom, bizonyos megfigyelések szerint Alex bele van zúgva a nővérembe, a nővérem pedig nagyon bírja őt, de csak, mint haver. Alex elment köreinkből, és Zoéék társasága felé vette az irányt. Nem is beszélve arról, hogy Alex az iskola menői közé tartozott, így igen befolyásos emberként tekintettek rá, pl. a 11. esek is a Nővéremék. Közben újabb tag érkezett hozzánk. Tim.      
                                                                          
 Név:  Tim Young  
Adatok:
Születési név: Tim Young                                  
Magasság: 175 cm                                                  
Kor: 16 év              
                                             
- Szervusz, Tim.  - köszöntem neki vidáman.            
- Szia. - köszönt vissza. Tim remek barát, de elég fura, viszont vicces, és a furábbnál is furább dolgai vannak. Előző évben például indult az X Faktorban. Nem mondanám, hogy a zsűri  díjazta a produkcióját.        
Egyébként a Maroon 5 Daylight- tal indult.      
Társaságunk oszlopos tagja még: Tyler, Robin és Jessica. Mi így heten lógunk együtt. Überelhetettlen csapat vagyunk. :D Órák után elmentünk sétálni és dumálni a közeli parkban.
- Jessica milyen volt a buli a hétvégén? -  érdeklődtem, mert Jessica elég jó Partikon szokott részt venni, vagy éppen szervezni. 
- Hát jó volt csak nem voltak helyes srácok... -  mondta szomorúan. 
- Nem baj itt vagyunk mi neked! - " nyugtatta " Tyler miközben átkarolta Jessicát.  
- Kösz tudtam, hogy rátok mindig lehet számítani. - mondta röhögve Jessica. 
- Még szép! - mondta Alex. A többiek ezt tapssal díjazták. Igen ez a mi társaságunk.
- Na és Mizu veled Tim és az X faktoros pályafutásoddal? - röhögött Alex.  
- Elég rövid karrierem volt. - biggyesztette le az orrát Tim. 
- Nem baj majd jövőre. - nyugtatta Ellis. 
- És mi van a fesztivállal?? - kérdezte hirtelen Tyler. 
- Ő hát. izé... - mondtam zavartan. - Zoé nem akarja. 
- Basszus! - mondták egyszerre. Én pedig egy nagyot sóhajtva leültem a padra. 
- Miért nem? - kérdezte értetlenül Robin. 
- Mert szerinte kicsik vagyunk. - mondtam szomorúan. 
- Mi kicsik? Ugyan már... Egy fesztiválhoz nem lehet az ember elég fiatal. Ez baromság! - kezdte Robin. A többiek helyeselően bólogattak. 
- Nincs mit tenni... - mondtam két sóhajtás között. És ezzel el is köszöntünk, mert haza kellett mennem. 
- Megjöttem. - mondtam  hangosan mikor beléptem az ajtón. 
- Emma te vagy az? - hallatszott a válasz a konyhából. 
- Igen Papa én vagyok. - sóhajtottam mosolyogva. Majd felkaptam a tekintetem. - Mit csinálsz?
- Mosok. - mondta természetes hangnemben.          
- Jesszus Papa... Mit mosol? - néztem rá ijedten, mivel nagyapám éppen ruhát pakolt a mosogatógépbe. - Papa. - akadtam ki teljesen. -  Mit művelsz?
- Mondom, hogy mosok! Ne légy érthetetlen Emmácskám. 
- De mit mosol? 
- Ruhát, hát mi mást mosnék? 
- Tányért?  
- Emmácskám neked egyre jobban megy el az eszed! - jelentette ki Papi természetesen...
- Azért mert tányért mosnék a mosogatógépben? 
- Hát ki itt az öreg és a tapasztalt... - kérte ki magának!? - Már a világháborúban is mostam! - tekintettel arra, hogy a világháborúban nem volt mosógép, de ő már mosott, elfogadtam azt is, hogy teletömte a mosogatónkat az alsóneműjével. 
- Jó szórakozást Papi. - mondtam neki szórakozottan. 
- Na, na hova- hova kislányom? - kérdezte.
- Gépezni megyek.
- Arról szó sincs, jössz és segítesz nekem mosni.
- Na, az egy dolog, hogy 85 éves nagyapám a mosogatógépbe mossa a ruhát, de hogy én, mint 16 éves épelméjű kamasz segítsek is benne... Na, az kizárt!! 
- Szia, Papa. - mondtam neki és már rohantam is fel a lépcsőn. Benyomtam a Facebookot és élveztem varázsát körülbelül 4 percig, mert kinyílt az ajtóm és beesett Dóri. - Hát te? - néztem rá meglepődve. 
- Beszéltünk!!!- mondta sikítozva.                          
- És miről volt szó? - kérdeztem mosolyogva.
- Hát először azt mondtam neki, hogy szia.
- Igen...
                                                                                                            

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése